Tak boleh nak tidur

Jam sekarang dah menunjukan pakul 3.30 pagi.....
tetapi,mata aku masih terbuka....
aku tak boleh tidur..itu yang macam nak update blog..
hiihihihi...
aku sendiri tidak tahu,kenapa aku sejak dua menjak ni,aku susah sangat nak tidur..
aku mengantuk,tapi tak lena kalau pejam kan mata....
dan....
kepala aku dah semakin sakit.......
YA ALLAH...
kuat kan la semangat hamba mu ini...
sesungguh nya.aq berserah pada mu.....
hmmmm...
hari ni ada kelas pulak tu.....
garenti nanti tidur dalam kelas...
yang selalu jadik mangsa untuk aku copy kerja yang cikgu bagi adalah haliza...
kesian dia...dia yang penat-penat carik jawapan aku just copy je.....
sory dear...aku bukan sengaja nak copy,tapi kalau aku focus pada sesuatu,aku akan pening kepala...
sakit sangat....:"(
hmmm.......
ok la,maybe itu je kot luahan hati aku.....
lepas baca komen tau....
wajib!!!!!
hihihhi....
AISHITERU!!!

No comments:

Post a Comment

 
Thank you.