Hari terakhir.....

Mana nak mula ek???
emmm...
pada 4.6.2011,aq ad kelas tambahan ekonomi asas....
dan itu kelas terakhir aku dengan dia(cikgu suria)
sedih sangat,apabila dia akan pindah ke terengganu...
hmm..
pada masa yang sama jugak,aku dan kawan2 plan nak buat kejutan pada cikgu kami...
pada hari tersebut,kami buat macam biasa,focus pada apa yang dia ajar..
jam menunjukan pada pukul 10.00 pagi...hah!!!bermula la saat yang yang dinanti...
huhuhuh...
syuhada dan lieza pergi keluar untuk ambil makanan dan kek screat recipe yang aku pesan....
huhuhuh..
selepas semua sudah bersedia,dengan aku,lieza,anis dan syuhadah dekat luar....
lepas itu,syuhadah pun masuk memberi ucapan....
poyo la dengan nak ucapan lagi...hahahaha..
aku dan lain2 pun masuk membawa kek yang aku beli khas dengan untuk dia..
alangkah tergamam nya dia apabila kami masuk dengan membawa kek.....
paling best,siap nyanyi lagi...
ini idea syuhadah la,nak nyanyi2...dh la aku tak tahu lagu tu....dia sorang yang nyanyi...
hahahah...
time nyanyi tu aku lihat masing2 dah menangis.....
tapi aku tak pun...
kenapa ek???
maybe air mata aku dah kering,sebab dah puas nangis masa hari last sek sebelum cuti sekolah...
huhu...
cikgu macam nak nangis tapi....maybe sama dengan aku,air mata dah keruh....hahahahhaha..
dia masih terkejut dengan apa yang kami buat untuk dia....
dia tanya pada kami....
"siapa yang buat ini semua???"
aku dan kawan2 pun menjawap....
"entah tak tahu la pulak"
hahahah
kesian cikgu....
penasaran ingin tahu...
huhuhuh...
 ini la dia cikgu suria....cikgu kesayangngan kami semua...
we love u!!!!
 gambar ini diambil selepas habis kelas....
sedih time ni....sebab tepaksa berpisah.....
rasa macam masa bersama dia terlalu pendek..
hmmm...
ini dia kek nya..taddaaaaaaa!!!
kami post dulu....
hahaahahah....





iti la serba sedikit kisah perpisahan kami....
aku mendoa kan supaya dia boleh menyuaikan diri di sekolah baru dan menjadik isteri yang solehah..
AMIN............
Akhir kata................
WE LOVE YOU TEACHER..............<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment

 
Thank you.