Maaf kan Aku.....

Selepas sekian lama tak update blog....
hri nie aq ad 1 cerita nk dikongsi kn......
ABOUT ME AND HIM........
semalam aku melaku kn tindakn yang membuat dia kecewa....
aku memutus kan hbungan kami...
setelah skian lama kami bersama...
aku pula yang meminta putus....
aku sndri tak pasti apakah tndakn aku tu btol atau tidak...
Ya Tuhan...
kejam nya aku pada dia...
selapas aku memutus kan hbngan kami...
dia terus menangs dan merayu agar aku tidak memutus kn hbngan kami...
aku bukan memutus kan hubungan sebab pihak ketiga..
tapi....



aku rasa kami tak ada kimia(serasi)
hmm..
aku jujur pada dia semalam..
yang aku menjalin kn hbngan dgn dia hanya ingin melupa kan arwah pakwe aku...
dan,aku cakap kat dia,selama kami bersama,aku banyak menipu dia...
argh!!!!!
BODOH aku nie...
dapat kekasih yang baik...
tp aku sia2 kan dia.....
dia tak ingin melepas kn aku...
tapi,aku hnya mendiam kn diri
dan,gantung dia tak bertali...
hmmm


selepas balik dari sekolah...
tanpa menukar pakaian,aku trus mencapai nset aku...
entah kenapa aku rasa tak sedap hati masa kat sekolah....


aku mendapat mesej dari adik dia....
dia mengata kan HARITH masuk hospital di sebab kan excident...
INI SEMUA SALAH AKU!!!!
aku yang menyebab kn dia jdik mcm ni...


SAYANG.....MAAF KAN SAYA......

Saban hari aku cuba call dia,tapi dia tidak menjawap...
Ya Allah....
kejam kah aku pada dia???
maaf kan aku....

aku harap dia akn ok2 sahaja....
aku menyesal membuat dia mcm tu....
tapi.....
aku dah cuba untk trima dia spnuh hati aku...
tapi,hati aku mngata kn tidak...
Ya Tuhan....
beri kn la aku pentunjuk...
jika dia untuk aku,kau buka kn la pintu hti ku untuk dia..
tetapi,jika aku bukan untuk dia,kau pertemu kan dia dengan wanita yang lebih baik dari aku....

AMIN....



No comments:

Post a Comment

 
Thank you.