kerja kusus!!!!

hai kamu semua....
hari ini nak cerita apa ek???
ha!!!
aku nak cerita tentang kerja kusus yang menyusah kan hidup aku....
hahaahahaaha....
keja kusus yang paling menyampah bagi kami geng PTS..
bnyk gila kerja nk wat...2 kerja ksus kitaorg kena buat dalam satu masa..
tak macam gila pulak la kn!!!!!???
kerja ksus seni and ekonomi rumah tangga...
dua-dua aku tak suka...
tapi nak buat macam mana,tetap kena buat....
sedih woh......
huhu.......


ALHAMDULILLAH...
tadi sudah siap folio kerja seni...
ringan sikit beban nak memikir...
tapi masih ada yang belum selesai kan lagi.....
artifak!!!!
adohai...lemah betul...
nak kena calour lagi,lipat lagi...
leceh betul....
hmm....


asik buat kerja seni sampai cikgu ERT bising aku tak siap kan lagi kreja ksus...
menjahit 2 beb!!!!
aku tak minat menjahit!!!
tapi kena buat jugak..
markah 2 wei!!!!
rugi la kalau tak buat...
pening kepala fikir pasal benda 2!!!!

argh!!!
OMG!!!!!



esek dah kena hantar kerja kusus ERT..
tapi aku tak siap lagi...
hmmm...
ni la akibat nya kalau buat kerja last minute....
tapi nak buat macam mana,aku tak ada masa yang banyak nak buat 2 kerja dalam satu masa....
hmmmm..

esok kena ceramah la dgn cikgu....
tahan jewla telinga...
aku dah cuba nak siap kan tapi aku tak ada masa nak buat smua 2 dalam satu masa...
adohai!!!!
pening-pening......


hope dapat siap kan dengan segera....
then boleh focus pada pelajaran lain......

kawan-kawan tolong la ANISAH BINTI SULAIMAN ini...
huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment

 
Thank you.