Penjelasan tentang Aku dan Tyyra!!


hye gusy!!!apa khabar??semoga semua sihat sahaja..Nisa??nisa bertambah sihat..lol(tak tanya punkan?)
hahahah...okey..sebenarnya nisa ada satu penjelasan hendak dilakukan..
Nampakan tajuk kat atas tu??ha!!ni yang nisa nak angin ni*muka leopard*hahaha..

No la,nisa tak marah pun..Cuma sedih+bengang-gembira= ??? (pandai-pandai korang selesaikan)
hahahah..
okey,kembali serius...Sebenarnya ada salah faham telah belaku...Ada orang salah anggap tentang nisa rapat dengan tyyra ni..
Seperti tertera kat blog nisa,ada gambar tyyra yang bertulis"MY ONLY ADIK TYYRA"
YES!!!dia ADIK ANGKAT nisa yang baru??kenapa??tak puas hati??nak bash nisa??
sila kan!!mulut orang memang kita tak boleh tutup!!!*emo seketika**kembali cool*

okey,nisa sebenarnya dah penat nak dengar dan lihat percakapan yang negative tentang nisa rapat dengan tyyra ni...Nisa terkejut,bila orang yang pernah rapat dengan nisa turut berfikiran negative kat nisa,tak perlu lah nisa mention nama dia...Tidak baik membuka aib orang ;)

DENGAR SINI RAKYAT JELATA YANG BERANGGAPAN SELEKEH!!!!LOL!!

Dimulakan dengan Bismillah ;)

Korang tahu dah kan tyyra tu adik aku???Korang ada masalah ke tentang benda tu??perlu ke korang bash belakang aku???korang tahu cerita sebenar tak??TAK KAN?!!!!!!!!
so,yang mulut tu bijak sangat nak membuat kesimpulan kenapa??kenapa tak tanya aku benda sebenar ek??korang tahu tak,korang bash belakang aku ni,DOSA tahu tak???aku memang tak adalah tahu semua tentang agama..Tapi boleh tak aku mintak tolong sikit??SILA JAGA SELUAR SENDIRI!!!aku tak marah jika korang nak stalker aku,tapi tolonglah JAGA MULUT!!Aku tak nafikan mulut manusia memang tak boleh senyap BERGOSIP!!!tapi tolanglah ea,jangan bijak-bijak buat andaian semua tu..nak tahu cerita sebenar,tanya dua belah pihak..ni tak!!dengar sebelah pihak je..

Okey..Korang tahu kan siapa sebelum ni jadi ADIK ANGKAT aku??AFIQAAHH ABDUL KARIM....
Tapi sekarang ATHIRAH BINTI HUSSEIN...Okey,aku tak sangka benda ni akan jadi isu,sampaikan aku rasa nak hidup sorang-sorang,aku tak selesa bila korang salah faham tentang aku dengan tyyra...
Korang tahu yang tyyra ni BUDAK HOT...Salah ke,haram ke aku rapat dengan dia??ada kacau hidup korang ke???tak kan???

Aku bukan jenis manusia yang tinggalkan orang ni,untuk pergi kat orang tu..BODOH ea???!!
Yes,memang aku yang nak tyyra tu jadi adik aku,tapi bukan atas sebab alasan dia budak hot,femous aku tinggalkan fyka....Bukan aku yang tinggalkan fyka,tapi......Korang fikir la sendiri....Aku malas nak cakap pasal benda ni lagi..BE MATURE WEY!!!

Aku ikhlas kawan dengan tyyra,aku selesa bila dengan dia dan aku bahagia ada adik macam dia..
Bukan sebab dia hot,dia femous aku nak rapat dengan dia..AKU TAK BATAK NAK HOT TU!!!
Aku tak pernah sedikit pun nak tumpang kelebihan dia,nak gunakan kelebihan yang dia ada..Kalau aku nak tumpang hot dia,aku tak perlu nak tunggu 2,3 bulan nak dapatkan hot dia...Dia pun tak pernah nak rasa aku ni tumpang hot dia dan dia tak pernah nak rasa diri dia tu hot(eh,yeka dik???)
Aku TAK ADA ADIK KANDUNG dan dia TAK ADA AKAK KANDUNG,so deal la tu kan??
tak ada salahnya kan???aku kalau ada adik kandung,aku tak perlukan adik angkat ni..Baik aku jaga adik kandung aku tu....

Terus terang aku cakap,benda ni semua bukan dirancang..Aku tak marah korang nak bercakap apa sahaja,itu mulut korang..Tapi tolong la ea,aku merayu ni....TOLONG BERHENTI MEMBUAT ANDAIAN padahal korang tak tahu cerita sebenar dan boleh menlahirkan FITNAH!!

Aku dah malas nak taip panjang-panjang..Aku harap penjelasan aku ni cukup untuk menepis segala anggapan negative korang tu..Terserah koranglah nak membuat apa selepas ni..Aku dah malas nak ambil tahu...AKU MAAFKAN SEGALANYA...Tak guna kita hendak berpecah belah,sedangkan SYAITAN berdancing oppa gangnam style melihat anak adam dan hawa bergaduh....eh!!hahahaa...

Alhamdulillah...
Sekian sahaja penjelasan dari saya.........

#Post ni dituju khas untuk korang(kalau yang terasa tu,memang kau la)






No comments:

Post a Comment

 
Thank you.