tak semua cerita aku boleh cerita..


to all my friend...
terutama geng PTS
sorry la,bukan aku tak nak cerita kat korang
pasal aku putus dengan dia..
aku tahu korang amek berat pasal aku,
tapi
aku cuma tak nak ingat benda macam tu..
aku nak fokus pada exam aku je..
bila aku dah bersedia,aku akan cerita juga...

kalau tak reti sabor,baca jewla blog aku....
jangan la marah aku...
cuma aku tak bersedia lagi..
setiap kali aku cerita,100% air mata aku akan mengalir..
korang nak tolong lap kan ke??
kalau banjir macam mana???
korang ada sampan???
tak ada kan??
so,bagi aku masa,then bila aku dah kuat aku akan cerita kat korang..
aku tak nak hidup aku penuh dengan air mata..
bila dengan korang aku just harap korang boleh bagi aku gembira..
yes!!!aku memang dapat lupa kan dia bila dengan korang..
so buat masa ni jangan tanya kenapa ok??
nati angin aku berubah,korang nak pujuk..
lagi korang pujuk lagi meleleh air mata aku...
hahaha..

kesimpulan nya,tunggu,tunggu dan terus menunggu cerita hot aku..
hahha..
aku hargai perhatian korang k....
cuma aku mintak masa je......
chill!!!!




No comments:

Post a Comment

 
Thank you.